Странице

недеља, 11. септембар 2016.

Povratak u detinjstvo...


Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post. :) Malo neobičniji post. Dakle, možda ste iz slike provalili već o čemu se radi.

Naime, danas sam otišla do trafike da kupim novi HEJ! (koji naravno nisam pronašla), i provalim da ga nema. Pošto Nađa nije mogla da gomila sitniš u džepu, samo je rekla prodavačici da joj da bilo koji časopis. I Nađa je završila sa Malim Zabavnikom.

Ko još nije čitao Mali Zabavnik ili bar Zabavnik? Ja sam od negde 8 do 10 bila opsednuta njime i cele dve nedelje brojila bih dane do izlaženja novog broja. Kako sam otkrila HEJ!,prestala sam da ga kupujem, a ovaj put mi je dopao šaka, pa sam odlučila da ga zajedno malo prelistamo i prisetimo se tih tema i rubrika ovog dečijeg časopisa.


Ko će da mi kaže da nije čuo za "Animalce"? :) Taj čuveni strip koji se pojavljivao u svakom broju i koji smo svi upamtili. Animalci, neizostavljiv deo Malog Zabavnika. :)


Tu je, naravno, i rubrika "Šetnja oko sveta" koja nas obaveštava o nekim novinama u svetu, kao što u ovom broju možemo videti Knjigu sa zahonetkama i ajkulu staru preko 400 godina. 


I ovde imamo jedan zaseban, poveći članak o aplikacijama, kakve aplikacije postoje, koji programi za skidanje aplikacija koristi Android a koji iPhone, kakve aplikacije trebate da izbegnete itd..sve u svemu veoma zanimljivo. :) 


Ovo je nešto što me je posebno iznenadilo. Dve strane posvećene dobro poznatom profesoru Kosti Vujiću, kroz koje možete saznati ono najvažnije. Mislim da je predivno što su ovo ubacili kako bi sadašnji čitaoci Malog Zabavnika saznali nešto o ovoj važnoj ličnosti.


I još jedna sjajna rubrika, "Pitam se pitam", u kojoj možemo dobiti odgovore na neka pitanja. U ovom broju našli su se odgovori na pitanja poput "Zašto psi ne vole poštare?" ili "Koja je najčitanija knjiga na svetu?". 


U rubrici "Dečija planeta" ovaj put Mali Zabavnik putuje u Egipat kako bi svojim čitaocima pokazao piramidu iz Gize. :)


Bilo je mesta i za našeg definitifno dominantnog sportiste, Davora Štefareka, kojem je Mali Zabavnik posvetio ovu stranicu. :)


U rubrici "Čik napravi ovo" imamo neke ideje za uredjene leksikona/plannera, hah, mislim da ovo može da mi koristi za naredne DIY - eve. :D 


I, za zve ljubitelje lutkica, tu je Pegi koju možete iseći i zalepiti na karton, te joj oblačiti garderobu. Inače, da, dvaki put se tu nalazi drugačija lutkica, a ja sam već sakupila lutkice Zayn Malik, Messi i Ariana Grande. :D

Naravno, pokazala sam vam samo najzanimljivije delove, izvinite što je post duži. Jako sam zadovoljna ovim Malim Zabavnikom jer shvatam da se nije promenio i da je odličan kao i uvek. :)

Ukoliko vam se post dopao pogledajte i:

Post o petku uveče: OVDE
Post Expectations VS Reality: OVDE
Storytime iz Grčke: OVDE
Post o otmici Marine Joyce: OVDE

Da li ste vi nekada čitali Mali Zabavnik?






16 коментара:

  1. Sećam se da sam mali zabavnik prvi put čitala pre četiri godine kada sam ležala u bolnici zbog operacije slepog creva. U to vreme, verovatno zato što sam po cele dane provodila u kući ležeći, jako dopadao tako da sam ga narednih meseci sa radošću kupovala... Ali, pre dve godine sam iz nekog razloga prestala to da radim pa i sama malo čitala HEJ! i na kraju došla do Lepote & Zdravlja bez koga ne mogu da zamislim mesec :) <3... Divan post draga moja, kao i obično <3

    https://modernastreberka.blogspot.rs/ - Inače sam napisala novi post pa pogledaj kada budeš imala vremena :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. kada sam bio madji obozavao sam da citam mali zabavnik bukvalno imam do 150 broja i svaki put kad izadje odmah ga kupim i nijedan broj nisam propustio odlican posy


    inace pogledaj mejl koji sam ti poslao veoma je vazno

    ОдговориИзбриши
  3. Aaa, oduševila si me ovim postom, zaista! <3 Do pre otprilike dve godine nisam propuštala nijedan broj Zabavnika ili Malog zabavnika. Uvek sam ga čitala od korica do korica, sekla sam ove lutkice sa poslednje strane (imam ih skoro 100 i još uvek ih čuvam..). Zabavnik i danas kupujem skoro svakog petka, a, iskreno, ponekad mi se desi da kupim i Mali zabavnik i "vratim se u detinjstvo". :) Divan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Aaa, oduševila si me ovim postom, zaista! <3 Do pre otprilike dve godine nisam propuštala nijedan broj Zabavnika ili Malog zabavnika. Uvek sam ga čitala od korica do korica, sekla sam ove lutkice sa poslednje strane (imam ih skoro 100 i još uvek ih čuvam..). Zabavnik i danas kupujem skoro svakog petka, a, iskreno, ponekad mi se desi da kupim i Mali zabavnik i "vratim se u detinjstvo". :) Divan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Bas si me lepo vratila u kvalitetne dane detinjstva i iscitavanja rubrika namenjenih najmladjim radoznalcima. Hvala ti na tome :D
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post, podsjetila si me na časopise koje sam ja tada čitala.

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Ja i dan danas cuvam gomilu casopisa u jednom kutku u svojoj sobi, a medju svim tim casopisima se nalazi i Mali zabavnik, koji je definitivno obelezio moje detinjstvo, tako da mi je drago da sam procitala post na ovu temu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Iako imam 17 godina, čitam svaki broj Malog i 'velikog' Zabavnika. Mali Zabavnik je namenjen mom bratu, ali ga usput uvek pročitamo i tata i ja. Verujem da detinjstvo nije detinjstvo bez Zabavnika.☺ Veoma mi se dopada ideja za post!♥♥

    Giveaway na blogu --> Pametno dete

    ОдговориИзбриши