Странице

субота, 8. октобар 2016.

Balkan Blogger Fest ?!

                         

Am, po naslovu verovatno ne znate šta da očekujete od ovog posta. Zato neću ni da otkrivam u uvodu, tako da, zavalite se u stolicu i pročitajte narednih nekoliko redova gde ću dati svoje iskreno mišljenje i predstaviti svoju, neku, čudniju ideju.





Ovako, svi već znate za taj famozni Balkan Tube Fest, koji se završio 2. oktobra a i dalje se ogromna bura pravi oko njega. Nemojte me shvatiti pogrešno. Smatram da je Balkan Tube Fest jedan odličan projekat i drago mi je što postoji, kako bismo što više njih, pa i naše roditelje, upoznali sa kulturom i smislom našeg Youtube - a, i kako bi i naša Balkanska scena postala bogatija i kvalitetnija. Ove godine nisam mogla da prisustvujem festivalu, nažalost iako mi je Beograd skoro grad pored, svakako bi suviše dugo trajalo da putujem i vratim se i jednostavno bi mi oduzelo previše vremena. Kako god, Balkan Tube Fest je nešto zaista sjajno i drago mi je što postoji, kako bi na jednom mestu mogli da upoznamo korene Balkanske Jutjub kulture i mnoge predstavnike našeg Jutjuba.
Sve je to lepo i krasno. Celog dana uživate gledajući tačke vaših omiljenih Youtubera, skečeve, lajvove i kao krunu kratki film. Međutim, da li vam je nekada palo na pamet, kao blogerima,  kako bi bilo da postoji Balkan Blogger Fest?! I kako bi sve to izgledalo...


Hmm, pre svega, to bi bila toliko velika stvar za naše blogere. Od, naprimer, 300  članova nekog bloga, posle festa gde bi on bio gost brojka bi se povećala na čak par hiljada ako ne i više. Balkanska blogerska scena bi se povećala toliko i postala bi nešto malko bliža kalibru Youtuba. 
E sada, šta bi se radilo na Balkan Blogger Festu? Pa, na primer, blogeri bi pisali svoje postove i pred publikom ih pričali kao voditeljke na TV-u , samo bi to bili postovi tipa, life hacks, isprobavanje slatkiša, ili bi pričali svoje mišljenje o nekoj ozbiljnijoj temi dok bi se na monitoru iza njih vrtele slike koje su oni uslikali a imaju veze sa trenutnom temom. Takođe, blogeri bi mogli da prave revije predstavljajući time svoje outfit postove. Mogli bi da prave tutorijale kako urediti i napraviti baner bloga kako bi podstakli ostale da otvore svoje blogove, ili tutorijale kako dobiti inspiraciju ili slično. Što da ne, i blogeri mogu da  naprave svoj film sa njihovom nekom porukom. 

Verujem da bi se karte lako prodale, možda ne toliko kao za Balkan Tube Fest, jer to bi ipak bio prvi put. Ali pošto većina njih nije upoznata sa blogosferom želeće da se malo upoznaju sa tim, vide o čemu se radi, i slično. Tako da će kupiti kartu bar za jedan dan, i onda je na blogerima da ih oduševe i nateraju da i sledeće godine posete ovaj festival. 

Okej, pišući ovo, zaboraviila sam da Balkan Blogger Fest zapravo ne postoji i da niko ni nema ideju da ga napravi. Ali da, možda nekad, nikad se ne zna. :)

Ukoliko želite možete da napišete post na ovu temu kako bi malo podelili mišljenja, ne želim nikoga da nominujem već ko želi nek napiše. :)

Ukoliko vam se ovaj post svideo posetite i:
Monthly post: OVDE
Favoriti septembra: OVDE
Jako važna kampanja: OVDE


Šta vi mislite, da li bi trebalo da postoji Balkan Blogger Fest?
Da postoji, da li biste želeli da učestvujete?









35 коментара:

  1. Ovo je odlična ideja i mnogo si lijepo to sve napisala, ali nažalost, sumnjam da će se to ikada realizovati. Ako se realizuje, ja bih zaista htjela učestvovati! :) <3

    GIVEAWAY : http://living-like-v.blogspot.ba/2016/09/30k-views-giveaway-wsdear.html

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  2. Ja mislim da je ovo stvarno divna ideja jer bi tako blogeri konačno bili malo više primećeni od strane 'običnih' ljudi. Kada bi se ovako nešto organizovalo, nisam sigurna da bih prisustvovala tome, jer bi to verovatno bilo u Beogradu,a ja i nisam baš blizu tom gradu. Mislim da bi za početak bilo super da se organizuju neki skupovi po raznim gradovima Srbije i tako bi videli koliko je u stvari blogera zainteresovano za ceo taj projekat. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Bas sam pre neki dan razmisljala o ovome. Nisam razmisljala da napravimo Balkan Blogger Fest (sto je sjajna ideja) nega da vidimo da li mozemo da se "probijemo" i napravimo zajednicki fest na kome ce biti i blogeri i jutjuberi sto jeste malo komplikovano. Sve u svemu ja sam zainteresovana da napravimo neki takav fest na primer u saradnji sa nekim vecim blogerima koji bi nam pomogli oko projekta 😊
    Svidja mi se ideja draga, volela vih da razgovaramo o tome i sa drugim blogerima ❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. nije losa zamisao vec neko vreme razmisljao o ovoj temi i mogu ti reci da bi bilo neki fenomen da blogeri imaju svoj festival i ko zna mozda uspe

    ОдговориИзбриши
  5. Woow! Stvarno ti svaka čast na ideji za Balkan Blogger Fest! Jako si ga dobro osmislila i moram ti reći da se potpuno slažem sa svime što si napisala :)
    Nova sam na tvojem blogu, pa ako imaš vremena posjeti i ti moj: This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. Kako sjajna ideja! :) Jako bih volela da se ova ideja realizuje posto sam jako blizu Beograda i rado bih posecivala taj festival. ❤ Odlicna ideja za post draga. ❤��

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična ideja! Spomenuću tvoj post na mom blogu, da bi se ta priča malo raširila pa ćemo videti da li i kako će ostali odreagovati. Ne znam da li si u Srpskoj Blogerskoj zajednici, ali ako jesi, postavi nešto na temu ovog projekta, jer ima nas dosta tamo. Odlična zamisao!<333

    ОдговориИзбриши
  8. Jao, oduševljena sam :). Napisaću post na ovu temu i na svom blogu, da proširimo ideju :).

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se ideja mnooogo dopada! Stvarno divno. Bilo bi mi mnogo drago kad bismo svi zajedno uspeli nešto ovako da organizujemo.♥


    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  10. Ideja je fantastična draga! Zaista bih volela da postoji tako neki festival za blogere, ali nažalost živimo na takvom mestu gde je to gotovo i nemoguće. Youtuberi su dosta više medijski eksponirani od blogera, na žalost, ali to nas ne sprečava da mi pišemo i radimo ono što volimo. Bila bih presrećna kada bi se u nekoj skorijoj budućnost organizovao takav neki festival i onda bih volela da učestvujem :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je zaista super ideja! Volela bih da i to postoji..

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Nadja draga, veliki lajk za ovaj post! Iskreno, u svojoj arhiivi i ja imam post sa istom temom, tako da sam defintiivno uzivala u ovom. Mislim da bi ovaj projekat bio odlican za nas blogere, ali postoji problem. Mislim da je nemoguce izvesti ga. Jesi sve ovo super navela, i to stoji, zaista bi profit bio veliki za sve nas, ali neophododno je obezbediti put, i smestaj blogerima sa Balkana, kao sto su to uradili jutjuberi. Mi nemamo tu fondaciju. Ja u saradnji sa jos par blogera, sam kontaktirala zavod za socijalne mreze, ali ocigledno bar za nas jos uvek nema odvojene svote novca da i mi napravimo fest. Mogli bi da napravimo samo mali miting (mit ap) i plus za to nam je neophodno odobrenje. Ali zaista je i meni zelja da imamo svoj festival, jer mislim da ga zasluzujemo. Uskoro cete citati i kod mene post na istu temu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Bas mi se svidja ideja, i bilo bi mnogo lepo kada bi smo to imali, zamislite samo, nas festival. Ahhh :D
    ALi kao sto je Sandra (Gothic Blogger) spomenula, mi nemamo tu fondaciju.. :/ Bilo bi dobro kada bi smo se svi udruzili i ostvarili ovu ideju..

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  14. Bilo bi savrseno kad bi nesto ovako postajalo, i nadam seda ce neko uskoro organizovati nesto i za nas blogere, ako nista bar malo da nam pomogne. Super post draga. :) <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Stvarno si ovo predivno napisala, ja bih jakojako voljela da se upoznam sa svim bloggerima, i nadam se da će se nešto uspjeti izorganizirati.


    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  16. Drago mi je da se neko setio ovoga.Mislim da bi bilo lepo da organizujemo nesto tako!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. Joj,super ideja, bilo bi baš lijepo. :) Zapratila sam te, i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu! :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  18. Nisam sad u 1:30 trebala da citam ovo. Sada cu cele noci razmisljati o tome kako bi to izgledalo ko bi sve bio tamo,... xD
    Super ideja! Nadam se da ce u skorije vreme, ili bar za godinu dana, moci da se organizuje i Balkan Bloggers Fest.
    Pratim te ako zelis uzvrati: janasofija.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  19. Jako si kreativna. Stvarno bi bilo i vise nego predivno da se organizuje ovako nesto, ali tu ima zaistamnogo posla, i treba se okupitii organizovati.,, Ko zna, jednog dana mozda zaista uspemoi da izmamimo dane posvecene blogerskim manifestacijama. :D
    Svakaki pohvala velika na ideji!
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши